Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

φτιαχνω σπιτικο ζαχαρουχο.....

οτι συνταγη και να δεις τον τελευταιο καιρο εχει μεσα ζαχαρουχο.... και πραγματικα βγαινουν εξαιρετικες.... αλλα μια κι εχω το δικο μου γαλατακι  ειπα να κανω μονη μου....

λοιπον........ η βασικη ιδεα ειναι εδω....
how-to-make-evaporated-milk-and-condensed-milk

παιρνουμε ενα λιτρο φρεσκο γαλα....

εγω πηρα της κατσικουλας μου... μολις την ειχα αρμεξει...

το βαζουμε  σε ενα κατσαρολακι σε χαμηλη φωτια πολυ χαμηλη να

κοχλαζει απαλα σαν κυματακι της θαλασσας  ενα γλυκο απογεμα

οχι να βρασει προς θεου θα πιασει ,θα τσικνισει ολο  το σπιτι.......

ουτε θερμομετρο χρειαζεσαι εδω για παστεριωση ....

σκοπος ειναι να φυγει  ενα μεγαλο μερος απο το νερο του γαλακτος και να μεινει το βουτηρο

μην χρησιμοποιησετε γαλα με χαμηλα λιπαρα δεν θα πετυχει....


οταν κατεβει το γαλα στα 6/10 λιγο παραπανω απο το μισο τοτε θα προσθεσετε

1 κιλο ζαχαρη και 1 βανιλια 

θα αφησετε να σιγοβρασει και θα ανακατεβετε για περιπου 10 λεπτα.....

θα το καταλαβετε  οταν θα ειναι ετοιμο....

υπεροχο νοστιμοτατο ζαχαρουχο

θα σας παρει κανενα μισαωρο αλλα στην αρχη δεν χρειαζεται να ειστε απο πανω....

οταν ακομα ειναι μονο το γαλα μεσα στην κατσαρολα..... μονο οταν βαλετε τη ζαχαρη εκει δεν πρεπει να φυγετε απο πανω γιατι ενδεχετε να σας κοψει αν το αφησετε και πολυβρασει.......
καλη σας επιτυχια.....


Δεν υπάρχουν σχόλια: