Κυριακή 3 Αυγούστου 2014

Φαντάσου το σπίτι σου..........

  εχω ξεκινησει ενα βιβλιο  τελικα πολυ γνωστο........ το ειχα βρει σαν e-book σε μια ομαδα στο fb αλλα δεν το ειχα δωσει μεγαλη σημασια και μετα Μου το συστησε και η φιλεναδα μου κι ετσι το πηρα .. μηπως και με βοηθησει στην καθημερινοτητα μου.......

σημερα τελειωσα το πρωτο κεφαλαιο δεν ειναι μυθηστορημα να το ρουφηξεις..... τουλαχιστον θελω λιγο λιγο  καποιες φορες  ξαναδιαβαζω την ιδια σελιδα και 2 και 3 φορες.... οχι δεν ειναι δυσκολο, τοσο απλα γραμμενο....... το μυαλο μου ειναι δυσκολο να συγκεντρωθει........


στο τελος καθε κεφαλαιου εχει μια ανασκοπηση, ας πω ,των ιδεων που αναφερθηκαν...
απο το βιβλιο ¨γονεις απλα¨ εκδοσεις καλειδοσκοπιο  της Kim John Payne



φαντασου το σπιτι σου.......


- ως χωρο οπου ο χρονος κυλαει λιγο πιο αργα


- να εχει λιγοτερη σαβουρα και να προσφερει ηρεμια στο βλεμμα


-να αφηνει χωρο και χρονο για την παιδικη ηλικια-και να εχει χρονο ο ενας για τον αλλο ,καθε μερα.


-ως χωρο οπου το παιχνιδι και η ανακαλυψη επιτρεπονται και γιορταζονται.


-να σου προσφερει ανεση καθως περιοριζεις οτι διασπα την προσοχη σου και αρνεισαι το αγχος του  
" παρα πολλα "," πολυ γρηγορα ","πολυ συντομα "


-ως πηγη ηρεμιας και ασφαλειας


-να γινεται ενας χωρος οπου αυτοι που αγαπαμε το ξερουν οτι τους αγαπαμε,το βλεπουν και το αισθανονται στην προσοχη μας,στην  κατανοηση ,στην ευγνωμοσυνη που τους δειχνουμε.



Δεν υπάρχουν σχόλια: