Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

επιτελους κλωσσανε.....

τοσο καιρο θελω να κλωσσησουν οι παπιες τιποτα... βεβαια μαζευα και τα αυγα τους και εδωσα σε πολλους αλλα οσες φορες τις περιορισα καπου δεν τις αρεσε... και οσες φορες με ειδαν να βρισκω τη φωλια τους και να  πειραζω αλλαξαν το μερος και παρατησαν τα αυγα  ειδικα την τελευταια φορα με εβρισαν και στα παπιστικα ..( ηθελα να δω ποσα αυγα εχει μεσα η φωλια αυτη η περιεργεια μου ) και με αρχισαν στα παπαπαπαπαππα και παρατησαν 6 αυγα και αλλαξαν μερος... το βρηκα και το αλλο αλλα δεν πλησιασα  μια φορα μονο που δεν ηταν εκει και τις εβαλα μεσα και τα αυγα που παρατησαν... 


κι εκει που ελπιζα σε μια να κλωσησει τωρα κλωσσαν και οι δυο μαζι......!!!!!


ο παπιος ειναι εκει κοντα και εποπτευει και τωρα που εμεινε μονος του κανει παρεα και στη μαυρουλα μας ...αν ολα πανε καλα θα εχει παρεα και αυτη συντομα......


ομορφια ομως εεεεε!!!!! 
και ειναι και χαμηλων τονων οι αλλες ειναι σαν τις τρελες κουτσομπολες ολη μερα παπααπαπαπαπαπα....!! 


 και με την ευκαρια  ειπα να βγαλω και τα υπολοιπα μελη μας...

5 εβδομαδων γαλοπουλες πρεπει να εχω σιγουρα 2 αρσενικα αν και δεν ξερω να τα ξεχωρισω  ακομα αλλα αυτο το φουντωμα της περηφανειας πρεπει να ειναι το αρσενικο...

  να ενας γοης λεω εγω....

και τα αλλα μωρα μας 5 εβδομαδων μπραχμα ή οπως λενε τα παιδια μου αυτα με τις μποτες...


μαλλον το αρσενικο 
                                      
                                                            και το θηλυκο
μαλλον πως εχω ζευγαρι μονο 2 βγηκαν αλλα πρεπει να ειμαι τυχερη....

και τα χοντρα ορπινγκτον... πληρες φτερωμα.... 3 πουλαδες στη σειρα....

  κινδυνευω να εχω μονο κοριτσια ενα μονο παιζει να ειναι το αρσενικο....

 και ελπιζω  εστω αυτο το ενα...

                                     

να και ενα γουάιντοτ ... εδω δεν μπορω να καταλαβω τιποτα....  εχουν τα πιο παραξενα λειρια ever....
και λιγη στοργη απο τα παιδια μου ,τα γαλοπουλια ειναι πολυ καλα και τους αρεσει να τα χαιδευεις ... καμια σχεση με τις κοτες... και με λιγο ψαξιμο ισως να ειναι ενα πολυ ωραιο κατοικιδιο... 

                                       

μια στιγμη ελευθεριας αλλα ειναι νωρις ακομα ,μην παθουν και τιποτα... γρηγορα πισω λοιπον η φωτογραφιση τελιωσε....



και τι δεν θα σας εβαζα φωτο απο τα κοριτσια μου... δε γινεται...
μεσημεριανη εξορμηση..... ανεβηκαν επανω μηπως και τις τραταρω τιποτα...


η κανελλα......
χμμμμμ ενα δεντρο....

  πρεπει να το φτασω...
λιγο ακομα......


να παρει.....


χαχαχαχα...

προχθες με τα δοντια τους εκαναν τρυπα στο πλεγμα σε μια ακρη που εχω βαλει ενα κακης ποιοτητας  και βγηκαν εκαναν το γυρω του χωραφιου  και ανεβηκαν επανω εφαγαν τη βερυκοκια τη ροδια την ορτενσια τη γλυσινα, τη φασκομηλια την αφησαν... δε τους αρεσε... και μπηκαν στο γκαραζ  και εφαγαν μιση μπαλα τρυφυλλι.... εκει τις πετυχα.....

παλιοκοριτσα....!!!!!

 αντε τωρα να ξαναμεγαλωσουν τα δεντρακια μου μια βδομαδα πριν τα ειχα μεταφυτεψει....




κραταω το καλυτερο για το τελος......


αποκτησαμε χηνοπαπακια..... ειναι περιπου 2 με 4 εβδομαδων... διαφορετικες γεννες.....





 τα βαλαμε στην πισινα των παιδιων....




και φτανει τοσο γιατι ειναι μικρα ακομη και δεν κανει να ειναι τοσο στο νερο...

γρηγορα  σπιτακι...


ενταξει λιγο ακομα  παιξτε μικροι  μεγαλοι...



καλη σας μερα........ απο τη ζωη στο αγροκτημα μας...!!!!!














Δεν υπάρχουν σχόλια: