Τετάρτη 11 Ιουνίου 2014

όταν όλα μπαίνουν στη θέση τους....




χμμμμμμμμμμμ........ σκεψεις και προβληματισμοι ...συνεχεια ξεπηδουν μεσα απο την καθημερινοτητα και ειδικα οταν εχουν σχεση με την ανατροφη των παιδιων μας...

με τη φιλεναδα μου το Σοφακι  μιλαμε συχνα για τα δικα της ονειρα και στοχους που εχουν βαλει φτιαχνοντας  μια ομαδα στον βολο  εγω θα το πω νεο παιδαγωγικο σχολειο με προσεγγιση στα παιδια πιο ελευθερο οχι μεσα στα κλασσικα  πλαισια του εκπαιδευτικου συστηματος που αγκαλιαζει τις αναγκες του παιδιου  αν θελει θα με διορθωσει παραπανω δεν ξερω ..... μετα το μυαλο μου εμενα μπερδευεται στη θεωρια......!!!

με την αγγελικη διαφωνησαμε προχθες στο τηλεφωνο για το ρολο του παιδικου σταθμου και το  μοιραιο και αχρηστο φακελο με τις εργασιες (συνηθως βλακωδες κατα εμε) που κανουν σε παιδικους και νηπιαγωγεια  τον οποιο τον πεταω  αφου τα παιδια πρωτα τον αποτελειωσουν  με τον τροπο που αυτα θελουν....τα μοιραια αναμνηστικα που τα εχουν κανει οι δασκαλες και οχι τα παιδια...

σημερα γυρναω απο την σχολικη γιορτη των αγοριων μου νηπιο και 3η δημοτικου και λεω ημουν τυχερη με τους δασκαλους των παιδιων μου φετος... τα παιδια στην τριτη εκαναν σε μινι θεατρικο την οδυσσεια...  καποιες ταξεις μερικα παιχνιδια πολυ ωραια ... απλα, διασκεδαστικα,ευχαριστα....  καποιες αλλες hip hop σκεστσακια  χορευτικα...τρακ μεγαλο ολα τα παιδια ... ... και μετα το σοκ παρατηρωτοντας την κοινοτητα του σχολειου μας....  βαμενα κοριτσακια δημοτικου  σκιες κραγιον ..... ταμπλετ, κινητα ........


τελικα εγω πως μπορω να αντισταθω σε ολα αυτα πως μπορω να εξηγησω στα παιδια μου να καταλαβουν να μη νιωσουν στερημενα .......αλλα ,οτι αυτα δεν ειναι σημαντικα.......

τι θελω εγω γι αυτα;;;

 τι ειναι αυτο που θελω να τους περασω;;;

ξερω οτι δεν μπορω να τα προλαβω ολα...

δε γινεται δεν καθοριζω ολη τους τη ζωη μπορω μονο να τους δειξω ενα δρομο...

και καποια στιγμη πολλα χρονια αργοτερα ισως  καταλαβουν ......

ισως και οχι..........

δυσκολο να το αποδεχθω αυτο...

ισως και να τον απαρνηθουν....

ισως και αν τον αγκαλιασουν κι αυτα..

οταν θα ειναι ετοιμα

αφου κανουν το δικο τους κυκλο....


ποιος ειναι αυτος ο δρομος ;;;

ξερω  τις επιλογες μου...... ξερω τις επιλογες που καναμε μαζι με τον κωστη....

αλλα πως....

το σχολειο δειχνει αλλα ....

εμεις αλλα...

καπου πρεπει να συναντηθουμε ....;;!

οχι δεν πρεπει....

δεν χρειαζεται....

ή μαλλον καλα θα ηταν  αλλα δεν γινεται παντα.....





και μετα να σου η ανθη να μου θυμισει τη lorrena mckennit

εχει καμια σχεση  αυτο.... θα σκεφτειτε ;;;

ναι εχει..... γιατι οταν την ακους ταξιδευεις....


 σε μαγικους κοσμους

ηρεμους

 γαληνιους

ψυχικα

 σωματικα

 συναισθηματικα....

και ειχα ξεχασει οτι δεν χρειαζεται να τα περιπλεκω τοσο...

οτι η απαντηση ειναι μπορστα μου και ειναι τοσο απλη...

απλοτητα ,

ταπεινοτητα,

αγαπη...

και ολα θα ερθουν....

και παλι

απλοτητα ,

ταπεινοτητα,

αγαπη...



απολαυστε την βασιλισσα των ξωτικων.... ταξιδεψτε μαζι της .....

και ονειρευτητε εναν κοσμο απλο...  γεματο αγαπη........

 και ολα θα πανε υπεροχα!!!!!!!


και καπως ετσι ολα μπηκαν στη θεση τους στο μυαλο μου...

στην ψυχη μου...

οτι τα παω καλα...

οσο καλα μπορω....

ταξιδεψα μαζι της για λιγο και χαλαρωσα..... ισως να βοηθησει κι εσας....



μεχρι καποια  καινουργια ανησυχια  να ξεπηδησει και παλι....

σας καληνυχτω.....!!!!!!!!






Δεν υπάρχουν σχόλια: