Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Η Σταχτοπούτα.....

ξεκιναμε......
να φτιαχνουμε τη στολη της σταχτοπουτας
ή οπως τη λεει η μαριαλενα....Σκατοπούτα...!!!!!!

καταληξαμε σε αυτο το tutorial...... εδω.........

βρηκα τα υφασματα το χρυσο ευτυχως ειναι ελαστικο για να της κανει και αργοτερα......
οτι ειχα ετσι.........!!! πανω στο παταρακι....απλα τα συνδυασα οσο καλυτερα μπορουσα 
το ροζ ειναι ενα σατεν μονο σεντονι που μου ειχαν δωσει και το χρυσο ηταν να το κανω κατι για τα χριστουγεννα πριν 2 χρονια κι ετσι εμεινε....
 πηρα μια μπλουζα σε 6 αρι νουμερο που μας εχουν δωσει.... το ηθελα πιο μεγαλο σαν νουμερο για να το βαλει κανα δυο χρονια ακομα....

και μεσα σε ολα αυτα τα συρταρια με τα πραγματα που ποτε δεν πετω ειχα και μια χρυση κλωστη ιδια με το υφασμα.... γι αυτο λεμε δεν πεταμε τιποτα ποτε δεν ξερεις που και πως θα χρησιμοποιησεις κατι.....


εκοψα το μπρος και το πισω...


εφτιαξα αυτο στη μεση που φανταζομαι οτι  ηταν απλα η μοδα το 18ο αιωνα
 κατι σαν ο ασλανης του μεσαιωνα.....

χαχα..εβαλα την κλωστη στο μυλο.........

εβγαλα στα γρηγορα το κορδονακι.....


και οριστε............. το μπλουζακι ετοιμο....


αυτα τα ασπρα στο πλαι δεν ξερω επισης για το ειναι αλλα αφου το φορεμα της σταχτοπουτας το εχει τι να κανω.........

εραψα και τη φουστα και ενωσα....


τελειωσα μετα απο 6 ωρες χωρις ακομα να εχω κανει το τουλι κατω απο τη φουστα για να γινει σαν μπομπονιερα.... 
ενταξει ειναι τσαλακωμενο.... αλλα δεν πειραζει.... 
πηγε 12 το βραδυ.....
και σημερα βεβαια μου ειπε η κορη μου μαμα θελω και κολιε....... και αυτο που βαζουν στο κεφαλι....
αχ!!!!! εχω ακομα λοιπον μερικες λεπτομερειες........ελπιζω μονο να μη μου ζητησει την κολοκυθα για αμαξα .....εκει δεν μπορω να κανω κατι .....
χαχαχαχαχα .......η επομενη φωτο θα ειναι τις αποκριες τελειωμενα ολα.....


Δεν υπάρχουν σχόλια: