Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2014

Το καρεκλάκι από το παιχνιδομάγαζο.............


πηρα αυτο το καρεκλακι απο τα τζαμπο...για το κοτετσι...οταν πηγαινω στα ζωα να εχω να καθομαι καπου καθαρα........" θα το κρεμαω ψηλα για να μην το λερωνουν και θα το κατεβαζω να καθομαι λιγο μαζι τους....οπως εκανε ο παππους!!!" σκεφτηκα..... καλα ο παππους τα εφτιαχνε μονος του αλλα αυτο εμοιαζε αρκετα σαν του παππου!!!κι ετσι το πηρα... σιγα 4ευρω νομιζω εκανε...
 η συναρμολογηση δεν ηταν δυσκολη......αλλα μια το κινεζικο ξυλο θελεις μια που οι εσοχες δεν ηταν καλα ανοιχτες.......... εσπασε.... αντε ισως να ημουν κι εγω λιγο βιαιη μαζι του.........πολυ στεναχωρεθηκα............!!! "πως θα καθομαι τωρα στο κοτετσι οπως ο παππους να πινω τον καφε μου το πρωι......;;;;;;"
"θα πω στον κωστη να μου φτιαξει ενα καρεκλακι απο σανιδες χοντρες, καλες, ανθεκτικες οπως του παππου...... " αυτο τωρα κουναει περα δωθε.... μα ολη μερα στο μυαλο μου ο παππους......  και ειναι φλεβαρης ....

ενα φλεβαρη εφυγε και αυτος.... πριν 9 χρονια.... περασαν πολλα χρονια απο τοτε,μωρε.... πολλα !! αλλα οι αναμνησεις ειναι σαν χθες ζωντανες και το γελιο του...

ολη μερα  κατι εφτιαχνε, γυρνουσε απο τη δουλεια και ειχε μια αποθηκη με τα εργαλεια του και ολο κατι μαστορευε...... και ηταν ολα κιμπαρικα .... προσεγμενα καλοδουλεμενα ..... και ολα τα εργαλεια μετα εμπαιναν στη θεση τους... ωραια τακτοποιημενα.... μεχρι τα καρφακια και οι βιδες ειχαν την ξεχωρη θεση τους... ετσι μαθαμε... ετσι μεγαλωσαμε...... εγω εκει παντα διπλα μαστορευα.....επαιζα κι εγω...... και θαυμαζα....

τον αγαπουσα τον παππου και αυτος με αγαπουσε.... νομιζω οτι αυτος ηταν στη ζωη μου το πατρικο προτυπο !!!!και ας με μαλωσε μια δυο φορες  ......

εφυγε πριν 9 χρονια.... 2 μηνες πριν κοντευαν χριστουγεννα με πηρε η μανα μου και με ειπε οτι εχει  καρκινο στους πνευμονες.... και δεν του μενει καιρος πολυς....... κι ετσι με τον κωστη ανεβηκαμε θεσσαλονικη για χριστουγεννα να τον δουμε γιατι θα ηταν η τελευταια φορα.... τοτε τον εκλαψα... τοτε του ειπα αντιο 2 μηνες πριν οχι οταν πεθανε....

ξημερωνει μια τριτη  του φλεβαρη γυρω στις εξι  χτυπησε το κινητο, ημουν τοσο χαρουμενη που δεν εδωσα σημασια στην ωρα.... ηταν η μαμα μου με ρωταει καλα εισαι.........;;;;;; μαμα δε θα το πιστεψεις........... ειμαι εγκυος!!!!!!!! επιτελους ειμαι εγκυος πετουσα......... " ο παππους πεθανε" ειπε....
"α.... ε καλα θα βρω μια πτηση και θα ανεβω.... θα βρω τα λεφτα μην ανησυχεις απλα θα ανεβω μονο εγω δε γινεται κι κωστης  ενταξει;;" ενταξει, ειπε και κλεισαμε....

δε μπορουσα να λυπηθω ημουν ευτυχησμενη μετα απο σχεδον ενα χρονο και διαφορες περιπετειες και πολυ κουραση και αγχος ημουν εγκυος!!!

κι ετσι εφυγε ο παππουκας μου... ο παππουξ μου!!! μας βοηθησε με τον κωστη μεχρι και την τελυταια στιγμη παντα περηφανος για εμενα το ενιωθα  το ηξερα....δεν εβγαλα το ονομα του το ηθελα αλλα δεν το εβγαλα ειχε το ιδιο ονομα με τον πατερα μου και  με κερδισε το ινατι μου .....και ας μου ειπε ο κωστης πολλες φορες ελα να βγαλουμε τον παππου σου...οχι θα νομιζει ο πατερας μου οτι εβγαλα αυτον οχι.... και οχι....!!!


εμαθα παρα πολλα πραγματα απο τον παππου ειχε τον τροπο του.... ηξερε να δινει και ας τον ελεγε κακο η γιαγια... και αυτος κουβαλουσε τα δικα του..... το πλουσιοπαιδο του χωριου,ο ωραιος με τα πολλα προξενια..... που παντρευτηκε και αφησε την πρωτη γυναικα  εγκυο τοτε ...και  εφυγε  για να πολεμησει  για το κομμα , τα ιδανικα... και τις ιδεες.....καλα εκανε λες...

εκει γνωρισε τη γιαγια μου.... και καπως ετσι υπαρχω εγω...... εχασε τα παντα απο την περιουσια του ομως.... αλλα ποτε την περηφανεια του.... ηταν πλουσιος ανθρωπος!!!!!!! μεγαλο πλουτο ειχε...... και ολα αυτα τα κληρονομησε οχι μονο στα παιδια του αλλα και σε μενα που τον εζησα πιο πολυ απο τα αλλα 2 εγγονια του...... !!! και αυτα σαν παιδι τα ρουφας....... τα βαζεις εκει πανω ψηλα και τα θαυμαζεις..... και λες κι εγω ετσι μια μερα.... μακαρι κι εγω ετσι μια μερα...... μπορει να μην  το καταλαβαινεις.... αλλα καπου εκει μεσα ειναι κρυμενα .........και περιμενουν .........

κι ετσι καποιους φλεβαρηδες οχι παντα αλλα καποιους κατι συμβαινει και τον θυμαμαι... καμια φορα ερχεται και στα ονειρα μου ...σπανια.... μονο αν ειναι κατι σημαντικο φανταζομαι.... αλλα ποιος ξερει... γιατι;;; δεν καταλαβαινω παντα....

 εψαξα ..εψαξα ..και το βρηκα ....ειναι  αληθινη  φωτογραφια.....τη σκαναρα.....και οριστε....

 αυτο ειναι καρεκλακι .....

 εεεεε μα τι δηλαδη..........

σαν το καρεκλακι του παππου δεν εχει.....ενα τετοιο θελω για να πινω τον καφε μου οπως κι εκεινος.... 
τοτε.....

ο ελληνικος στη διαφανη καφε κουπα!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια: