Δευτέρα 7 Ιουλίου 2014

ηρθε η εποχη για τα ελαια μας......!!!


μπηκε ο ιουλης.......... το σπαθοχορτο ανθισε και πλεον αρχισε να κοκκινζει.....

 πιο καλη εποχη δεν γινεται......
 πηρα τα παιδια το μινι κλαδευτηρακι μου και φυγαμε.......

και το αυτοκινητο........

δε γινοταν αλλιως ποιος θα κουβαλουσε και τα βοτανα και το μωρουλινι.....





στον αγιο κωνσταντινο λιγο πανω απο το σπιτι  και σε ολη τη διαδρομη προς εκει εχει αρκετο...

θαμνακια απο εδω θαμνακια απο εκει...

περσι εκει που ηταν ενα μικρο  τωρα ειναι ενα τεραστιο και διπλα ακομη ενα...

γιατι οπως εμαθα απο τη δασκαλα μου ανθη....

δεν ξεπατωνουμε απο τη ριζα κοβουμε αυτο που θελουμε

και αφηνουμε και για τον επομενο αλλα και για τη φυση
αυτο που θα χρειασει για να ξαναβρω του χρονου....

αλλιως παει.....

δεν θα εχει.....

με το κλαδευτηρακι μας  λοιπον...ή ενα ψαλιδακι....

γεμισαμε το πορτ μπαγκαζ...

και για τη νονα -μαρια....

κοψαμε και δαφνη....

εχει αρκετη .....






η καλεντουλα μου.....φετος πηρα σπορακια bio -demeter γεμισα τον τοπο καλεντουλες

και εδωσα σε  καποιες φιλες

ειχε τοσα σπορακια το φακελακι...

εχω τωρα μερες καθε απογεμα μαζευω τα ανθη.......

για να βαλω ενα βαζακι και απο αυτο το πολυ ωραιο ελαιο...



την επομενη μερα κατω στην αποθηκη με παγκο εργασιας το κταψυκτη

εκοβα εσπαγα φυλλα και κλαδια  και εφτιαξα τα βαζα μου......




ειχε και ο ρουλης τα τυχερα του κλαδακια απο τη δαφνη ξετρελαθηκε....


μπηκαν στον ηλιο........

σπαθολαδο το τεραστιο βαζο...
δαφνελαιο
καλεντουλα
κανελλα
δεντρολιβανο
και μια σταλιτσα γιασεμι...
ειχα κανει και χαμομηλι....

ειμαστε μια χαρα για φετος......
μας φτανουν αυτα...

περσι με τη μαρια δεν αφησαμε βοτανο και χορτο που να μη βαλουμε στο λαδι.......

πειραματιζομασταν....

φετος πιο λιτα... ξερω τι χρειαζομαστε... και τι μας ειναι χρησιμο !!





το απογεματακι κατεβηκαμε με τα παιδια να κοψουμε χαρουπια...

εχει μερικα που εχουν ωριμασει εξωτερικα τουλαχιστον...


  μα σαν πηραν το δρεπανι....

πεφτανε και ενα σωρο αγουρα ακομα...

 αυτα τα παιδια μου για να μην κανουν καταστροφες

και να μη βαριουνται θελουν ολη μερα να ειναι στο χωραφι  , στη δραση στην παραγωγη...

ακουραστα
εργατικα
μονο το δωματιο τους μην τους πεις να συμμαζεψουν!!




οκ τελιωσαμε ειπα να φυγουμε για να αφησουμε τους υπολοιπους καρπους

γιατι με τον ενθουσιασμο τους τι πρασινα τι καφε χαρουπια ολα τα κατεβαζανε....

ειναι γεματες οι μερες ετσι........
περνανε ευχαριστα......
για ολους

και αποδοτικα...

και ολο και κατι μαθαινουμε....

οσο μεγαλωνουν τα παιδια και ξεδιπλωνεται ο χαρακτηρας τους μενω αφωνη πολλες φορες ποσο λαθος ημουν και τι εγω νομιζα για το παιδι μου και τι τελικα ισχυει....

και ποσο ακομα εχω να ανακαλυψω ......

καθε μερα ειναι ενα καινουργιο μυστηριο δυσκολο .....

πολυπλοκο... εξερευνω τις ιδιες μου τις αντοχες τα ορια μου πλεκονται με τον παιδιων....

βλεπεις οτι σιγα σιγα πρεπει να αφηνεις... καθε μερα ολο και περισσοτερο και σε αλλα πραγματα να εισαι εκει ακομα μωρομαμα ......

απο τη μια ειναι ΜΕΓΑΛΟΙ...   και απο την αλλη σε  αναζητουν μεσα απο το βαθος της ψυχης τους  γιατι παντα στο τελος της ημερας εισαι η μαμα η τρυφερη στοργικη γεματη αγαπη και που οτι και  αν εχει κανει θα το παρεις μαι αγκαλια και θα ειναι το πιο τελειο παιδι του κοσμου...

και ας μαλωνουν εκεινη τη στιγμη για το ποιος θα πρωτομπει σε αυτη την αγκαλια....

θυμωνω πολλες φορες μαζι τους......

τους φωναζω παρα πολλες....

μα εχουν καταστρεψει ολο το σπιτι πορτες χερουλια οι κασες απο τις πορτες κρεμονται...

αααααααχ!!!!!!! και αλλα πολλα..... τι να λεω.......

και μετα σου λεει εγω μαμα ειμαι μαστορας θα το φτιαξω.......

και παιρνει και το αποτελιωνει και σε κοιταζει με υφος θα με μαλωσεις.... εκανα βλακεια;;;;;

δεν πειραζει λες εσυ.... δεν πειραζει......

και ας σε πειραζει πολυ παρα πολυ...

και για τα πειρσοοτερα πραγματα που κανουν και θυμωνω εγω φταιω...

ειναι αυτα που δεν ειχα υπομονη να τους εξηγησω...

που δεν το ειπα καλα
που το ειπα με λαθος τροπο
που δεν εδωσα τη σημασια που επρεπε...

κι ετσι το παιδι μου δεν καταλαβε ποσο σημαντικο ειναι αυτο

δεν του μετεφερα σωστα  αυτο που εχω ας πουμε σαν γνωση.....
το σεβασμο σε πραγματα.......

χωρις φοβο μεσα ομως..

οπου υπαρχει ο φοβος μεσα υπαρχει και μια λανθανουσα συναισθηματικα κατασταση,,

το βλεπω...

βλεπω τα λαθη...

πωπω ειναι πολλα

απο που να ξεκινησεις να διορθωνεις...

καποτε ελεγα τωρα που εχω κανει ενα παιδι ξερω στο 2ο δεν θα κανω τα ιδια θα ειμαι καλυτερη...

χμμμμμμμμμμ

παντα κανεις αλλες φορες τα ιδια

αλλες παλι καινουργια...

αλλο παιδι αλλος χαρακτηρας...

αλλες καταστασεις....

αλλο ταξιδι στον κοσμο της ψυχης του...

βραδιασε..... με πηραν τα ζουμια.......

με πιασανε οι τυψεις παλι....

μα δεν προλαβαινω.... δεν τους προλαβαινω ολους....

ειναι υπεροχα πλασματα.....

και τα 4....

προσφατα καποιος μου ειπε....

"ολα τα θυμονται οσα χρονια και  αν εχουν περασει...

και μια ζωη θα στο χτυπανε....θα στο θυμιζουν....

εκεινο που εκανες και ηταν αδικο για αυτους
που τους μαλωσες παραπανω
που τα εβαλες τιμωρια
μην το κανεις αυτο
ακουσε με...
εγω λεω τωρα μακαρι να γυρνουσα το χρονο πισω θα το αλλαζα
δεν εχουν σημασια αυτα...
κοιτα τα αλλα... τα πιο σημαντικα¨"
πηγα να ρωτησω για μια κουκετα...  για τα κοριτσια....
κι φευγοντας μου ειπε αυτο....

κι ετσι κλωθωγυρναει στο μυαλο μου......

μερες τωρα........








μηπως να φταει
 οτι δεν εχω βρει το ρυθμο

 δεν βαδιζουμε ολοι στον ιδιο ρυθμο...



καθε οικογενεια εχει μια μουσικη ενα τεμπο...


εγω το δικο μας το εχω χασει...;;

δεν το βρηκα ;;

δεν μπορω να το ταιριαξω να το " ακουμε"  ολοι...;;



καπως πρεπει να βρουμε τον ρυθμο μας,,...



αυτο θα ειναι ........

και μετα ολα θα κυλανε πιο ευκολα...



σαν το τον ηχο του ποταμου που ρεει.......

να δροσιστουμε λιγο....

γιατι εχουν αναψει τα αιματα πολυ!!!!!



παω για υπνο με μια πιο αισιοδοξη σκεψη......



ο ρυθμος στη ζωη μας....

για να κανω μια προσπαθεια....



μηπως ειναι αυτη η λυση;;;;;



.












Δεν υπάρχουν σχόλια: