Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014

ενα πρωινο στην παραλια.....


ξυπνησα ως συνηθως νωρις..... πηγα στα ζωακια μας..... οταν ανεβηκα επανω μονο ο νικολας ειχε ξυπνησει..... φαινονταν οτι θα ειναι μια ζεστη μερα σημερα κι ετσι στις 8 το πρωι αποφασιζω να παμε θαλασσα... 

σηκωθηκαν ολοι απο τα κρεβατια αμεσως......... 

μονο που ακουσαν τη λεξη θαλασσα

 ο καθενας ξερει τι πρεπει να κανει.... 

βρηκαν τις πετσετες τα μαγιω τους εβαλαν αντιηλιακα γεμισαν το ποτρ μπαγκαζ με κουβαδακια φτιαρακια.... 

εφτιαξα κι εγω τη δικη μου μοιραια τσαντα με το σνακ .... 
 ηπιαν το γαλα τους........
και φυγαμε...

5 λεπτα απο την παραλια........

αδεια........

καθησαμε διπλα στη γιγαντια πετρα .......

τους αρεσει πολυ να κανουν βουτιες εκει.....





ειχε λιγο κυματακι.... αλλα παιχνιδιαρικο κυμα δεν ελεγαν τα βγουν..... τα αγορια τουλαχιστο....



η σκηνη μας... καποτε ειχαμε ομπρελιτσα κι εμεις.... αλλα περσι πηρα αυτο......

απο το lidl πτησομενη σκηνη θαλασης ευκολακι και στο ανοιγμα και στο κλεισιμο.......



 καλα αυτη η ζουζουνα δεν φευγει απο κοντα μου.......


τα αγορια 2 ωρες μεσα  δεν ελεγαν να βγουν παιζαν με τα κυματα...

 

η μαριλενα παλι.... χορευε στον αφρο του κυματος......

και εφτιαχνε παραμυθια μιληουσε με φανταστικους φιλους....

 κοιτα μαμακα!!!!!!!!! φωναζε .......

μεχρι εδω εχω φωτογραφιες μετα πηγα κι εγω στην ακρη που σκαει το κυμα και παιζαμε με τα κοριτσια  που δεν τους αρεσουν τα  επικινδυνα σπορ με τα κυματα......

καμια σχεση δεν εχει να αναθρεφεις κοριτσια με αγορια....

και μετα απο 2 αγορια που ειχα συνηθησει να ειναι κολλημενα στον μπαμπα τους....

 μου φαινεται παραξενο που συμβαινει και σε εμενα αυτο, με τα κοριτσια αλλα συνηθιζω.....

για την ωρα κυνηγαω την μαριλενα να μη φοραει τα σουτιεν μου γιατι πηγαινει και τα κρυβει στο συρταρι της....... θελει κι αυτη......

 και μαγιω δε φοραει χωρις το απο πανω γιατι φοραω κι εγω απο πανω.....

παντως ηταν πολυ ωραια ...... εγω με τα παιδια

να τα χαζευω.......

να χαλαρωνω.....

και να μην υπαρχει κανενας εκει γυρω.......

σσσσσσσσσσσσ!!!!!!!!!!!!!

και για λιγη ωρα να μην φωναζουν ...

μαμα μαμα μαμα μαμα.....

ησυχια..........

και ας ημουν διπλα τους......

ειχαν τις δικες τους ασχολιες.....

γεμιζουν λιγο οι μπαταριες ετσι........

για να βγαλω την ημερα......

υπαρχουν φορες που αυτη η τοσο υπεροχη λεξη γινεται τοσο κουραστικη....

οχι αλλο μαμα....

θαλασσα λοιπον... νωρις το πρωι.........  και ειμαστε ολοι γεματοι........

τωρα ειναι η ωρα της ησυχιας.....

παω να την πεσω κι εγω γιατινιωθω να βαρυνα .....

δεν αντεχω οπως παλια....

πρεπει λιγο να ξεκουραζομαι το μεσημερι....

να ξαπλωνω στο κρεβατι και ισως να κοιμηθω και για λιγο ...

δεν βγαινει η μερα αλλιως...

ετσι ειναι οταν μεγαλωνεις λοιπον....

αδειαζουν οι μπαταριες και δεν μπορουν να ξαναγεμισουν το ιδιο οπως πριν..

μεγαλωνω....

 μεγαλωσα...

καλα δε με πηραν και τα χρονια.....9(τσαντιστηκα τωρα με τον αυατο μου χαχαχαχα)

εχω ακομα στο μυαλο μου να κανω....

το σωμα δεν συμβαδιζει ομως.....

απο τωρα;;;;;;;

ουφ!!! κατι θα γινει και με αυτο

ισως να ειναι ο τροπος να μου δειξει η φυση οτι πρεπει να κατεβασω τους ρυθμους μου...

να αλλαξω ταχυτητα να μη βιαζομαι...

και ολα θα πανε καλα....

καλοκαιρι και ξενοιασια....

αλλαγη εποχης.......μαλλον...

καλο μεσημερι.......








Δεν υπάρχουν σχόλια: