Τρίτη 13 Μαΐου 2014

Αλλαγή Εποχής.......




δεν ξερω τι τιτλο να βαλω... δεν ξερω .... ειναι μερες που το σκεφτομαι....  πως να το περιγραψεις...
καπου εδω αλλη μια διαδρομη τελειωνει

τελιωνουμε με το θηλασμο της ευας.....

δικη μου αποφαση ,χρονισε  ειπα ,

τωρα καλυτερα, θα ειναι πιο ευκολα απο οτι αργοτερα

 ειναι και τα αλλα παιδια μεγαλα

 κουραστηκαν κι αυτα παλι μαμα θηλαζεις την ευα μα ποτε θα κανουμε αυτο εκεινο το αλλο....

να ειμαι πιο ελευθερη κι εγω ..

να μην εχω το αγχος αυτο οταν θα βγω στη δουλεια δεν θελω να το ξαναπερασω.....

παρολα αυτα με πειραζει με στεναχωρει ειναι το τελος μια εποχης αυτο .....

τελος τα μωρα.... τελος αυτες οι στιγμες .... απιστευτες στιγμες..... μοναδικες....

κουραστικες ναι οκ!!!

αλλα σε αποζημιωνουν με το παραπανω........

μεγαλωνει και αυτο το μωρο μου..... ποσο δυσκολο τελικα ειναι να τα αφηνεις σιγα σιγα ....

τα βλεπεις να ξεγλυστρανε.... και νιωθεις κι εσυ οτι ετσι πρεπει ειναι στη φυση αυτο καποια στιγμη   οποτε η καθε μανουλα ειναι ετοιμη  να τα αφηνεις λιγο λιγο....



αλλα καθε φορα αυτο το λιγο λιγο μπορει να πολυ πιο δυσκολο για τη μαμα απο οτι το μωρο....

αλλαζει και η μυρωδια τους.... μεγαλωνουν.....

κι εδω κλεινει ο δικος μας κυκλος με μωρα, με τα παιδακια μας....

με το θηλασμο.....

ανοιγουν αλλα...

οφου και τι αλλα.....

προεφηβεια.....


καλυτερα να ξενυχτας με το μωρο , μου φαινεται παρα αυτο....

οι τεσσερις υπεροχες ψυχες μου..... τα γλυκα μωρα μου.....

θα σταματησω εδω  οι λεξεις στο μυαλο μου τρεχουν δεν προλαβαινω να τις γραψω....

ενας χειμαρρος συναισθηματων....

αλλαγη εποχης μαλλον  ε;;; καπως ετσι τοτε.....









Δεν υπάρχουν σχόλια: