Κυριακή 27 Απριλίου 2014

χρόνος μηδέν............


καλημερα......... μου εχει  λειψει να γραφω ... μου εχει λειψει να ξυπανω το πρωι χαλαρα να κανω ενα τσαι και  και να σκεφτομαι πως θα συνεχισω τη μερα μου....  

τωρα 2 μηνες τη ζωη μου  αποσχολουν τα κοριτσια μου........ φαινεται να  μπαινει και αυτο στο δρομο του ομως..... να χαλαρωνω ... μα πως ειναι δυνατον καθε φορα που ξεκιναω κατι  ενθουσιαζομαι τοσο πολυ βεβαια που 24 ωρες δεν ασχολουμαι με τιποτα αλλο....  θελω να μαθω να τα φροντιζω σωστα.....και να ειναι ευτυχησμενα ...οσο γινεται..... τα κοριτσια μου που με αγαπησανε και με εμπιστευονται....


ελευθερες για βοσκη κι εγω παριστανω τη φωτογραφο βοσκοπουλα χαχαχαα η στολη μου λειπει μονο.... θα γινω το Ξενιώ.....ξυπνησα ορεξατα σημερα εβρεξε  εξω πολυυυυυυυ ομως ;;!!!
και ετσι δεν εχει εξωτερικες δουλειες....... ποτιστηκε και ο κηπος ανεξοδα.....
εβγαλα της φωτο λιγο δευτερολεπτα πριν βρεξει.... ισα που προλαβα να μπω στο σπιτι  .......




ειναι απιστευτη η καθημερινοτητα τον τελευταιο καιρο.....ισως ειναι η εποχη.... πεσανε πολλα μαζεμενα....... αλλα με πολυ χαρα ανακοινωνω οτι ναι εμαθα να αρμεγω..... και ειμαι πολυ χαρουμενη βεβαια εριξα πολυ κλαμα.... πολυ.... νομιζα οτι δε θα τα καταφερω....  ακομα και τωρα ποναω παντου τα χερια μου ειχαν πρηστει , τωρα αρχισαν να συνηθιζουν.... αλλα δεν πιστευα οτι ηταν τοσο δυσκολο......τα καταφεραμε ομως... εμαθε και ο κωστης ευτηχως.... 


και για οσους με ξερουν αυτο ειναι μεγαλο επιτευγμα για εμενα.....  εγω αγκαλια με κατσικα...... ... !!!


 ξυπναμε το πρωι και παμε κατευθειαν στα κοριτσια ,μας περιμενουν και ειναι ισως  το μονο μισαωρο αυτο του αρμεγματος που εχουμε να πουμε 2 κουβεντες με ησυχια .... εγω και ο κωστης..... οι ελαχιστες στιγμες που μενουν για εμας ...........
τα παιδια ειναι στο σπιτι και κοιμουνται εκεινη την  ωρα ή μολις ξυπνανε.....
το πρωι και το βραδυ που μιλαμε.....  μετα ολη η μερα ειναι τα παιδια  τα ζωα ... οι δουλειες στο σπιτι.....  
το πασχα εφυγε τοσο γρηγορα.... απιστευτα γρηγορα...ελπιζω να μην περασει και το καλοκαιρι ετσι.....

και λιγες στιγμες απο το μηνα που περασε....
 η πρωτη μας μπριζολα.... μη βαρατε στο 4ο παιδι ειναι ολα ειναι διαφορετικα, κανεις πραγματα που δεν υπηρχε ποτε περιπτωση να κανεις ουτε και στο 3ο..... και μαντεψτε!!!!!!! ειναι πολυ καλυτερα ετσι.....

 ο Νικολας μου εγινε 6!!!!! 
παει πρωτη δημοτικου απο σεπτεμβρη ο θεος να λυπηθει την δασκαλα του....



καταληψη στα καφασια για τις κοτες πολλες αταξιες τα μωρα μας....
προλαβα και τελειωσα τη λαμπαδα της ελπιδας ........ πεταλουδα λασε..... το πρωτο  μου λασε.....  υπεροχη λαμπαδα μακαρι να μπορεσω να κανω και αλλες πεταλουδες.........και αλλο λασε ειναι υπεροχη τεχνικη......


ετοιμαζομστε να μεταφυτεψουμε τα φυντανακια μας.... 



πασχα ειναι ......τσουρεκια καναμε .....


τα μωρα παπακια μας μεγαλωσανε και ετοιμαζονται να πανε σε αλλα σπιτια....

και θελω να πιστευω η τελευταια κλωσσομηχανη μπηκε για φετος....... με παρα πολλα αυγα.... και ποικοιλια φραγκοκοτες ,φασιανοι ,παπιες ασπρες πρασινοκεφαλες αυγα που διαφορες ρατσες κοτας.... για να δουμε................ 

πλουσιος μηνας ο απριλης....... φευγει........ 

προσωπικος  χρονος μηδεν......... 



και τωρα παω  παω μηπως και τελειωσω  αυτο το σπιτι και πει  μια ταξη.....





αυτη ειναι η καθημερινοτητα μου!!!!!!!!!!!!! ειστε ευπροσδεκτοι  για τσαγακι - καφεδακι ( μη μου ζητατε δυσκολους καφεδες δεν εχω δεν ξερω να φτιαχνω νες και ελληνικο μονο)  λειτουργουμε και σαν  self -service!!!!


 να περνατε καλα μεχρι την επομενη φορα.............. 



και να ονειρευεστε................. που θα παει θα την ξαπλωσω σε μια τετοια αιωρα και δεν θα σηκωθω για 2 ωρες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


καλη σας μερα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: