Πέμπτη 23 Ιανουαρίου 2014

καλώς ήλθατε στο ιστολόγιο μου...........!!!!!!!

θα προσπαθησω να πω λιγα λογια για μενα....τωρα το λιγα λογια οταν εχει σχεση με εμενα ειναι κατι πολυ σχετικο γιατι αν ξεκινησω δε σταματω να μιλαω....αλλα σας υποσχομαι θα προσπαθησω...!!!
Ξεκίνησα αυτο το μπλογκ πριν ενα χρονο περιπου.... με σκοπο να κραταω καπου ενα ημερολογιο απο τα αντικειμενα που φτιαχνω ...... να θυμαμαι τι ειχα κατασκευασει ή τι ειχα εμπνευστεί στην πορεια ομως εγινε κατι παραπανω... μια διαφορετικη σχεση ενα μοιρασμα, μια καταθεση της καθημερινοτητας και ποσο σπουδαια ειναι......τελικα η απλη καθημερινη ζωη.....!!
ειμαι μαμα 4 υπεροχων παιδιων .......


ο Άγγελος 8 μιση χρονων 
ο Νικόλας 6 χρονων
η Μαριαλένα 3 μιση
και η Εύα 9 μηνων......
είναι τα ζουζούνια μου.....
και βεβαια το αντράκι μου ... ο Κωστής.......
Ολοι μαζι λοιπον φτιαχνουμε ..κατασκευαζουμε... δημιουργουμε μια καθημερινοτητα που προσπαθει για το καλυτερο... οσο γινεται καθε φορα δεν ειναι παντα ευκολο....
και ολα ειναι φτιαγμενα με αγαπη και μερακι.... 
ολα  αυτα και ακομα παραπανω λεω να μοιραστω εδω μαζι σας... την πηγη της εμπνευσης μου.την πηγη της εμπνευσης μας.... τις αγαπες μου  και τις αγαπες μας....τα χομπυ και τις ανησυχιες μας....θα με συγχωρεσετε που δε βαζω τόνους αλλα για την ωρα με δυσκολευουν..... 
καλως ηρθατε στο ιστολογιο μου...........!!!!!!!
και για να μην ξεχνιομαστε..........
"‎"Συγκλονιστική όσο κι αν είναι η ιδέα εν τούτοις είμαστε φτιαγμένοι από αστερόσκονη"
 Γιώργος Γραμματικάκης «Η κόμη της Βερενίκης"


Σε περίπτωση που θα θέλατε για κάποιο λόγο να επικοινωνήσετε μαζί μou για κάποια συνταγή, κατασκευαστική πληροφορία ή για όποιον λόγο εσείς θεωρείτε σημαντικό, θα με βρείτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση: xeniastardustcreations@gmail.com

Σε περίπτωση που αργήσω να απαντησω...παρακαλω δείξτε κατανόηση .......



Δεν υπάρχουν σχόλια: