Κυριακή 28 Ιουλίου 2013


ειπα να ασχοληθω σιγα σιγα και με τα φυτα........ ειμαι απαραδεκτη !!! οσες φορες καποιος μου εφερνε δωρο γλαστρα ηξερα απο πριν την καταληξη της........ απολυτη ξηρασια!!!δεν ξερω τι εκανα λαθος δεν εδινα ποτε ιδιατερη σημασια στα φυτα....ο φιλος μου ο μιχαλης πριν χρονια εκανε πολλες προσπαθειες να με αλλαξει οποτε εβρισκε ευκαιρια γλαστρα μου εφερνε.... το αποτελεσμα παντα ιδιο και προσπαθησα ή τουλαχιστον για τοτε εκανα το καλυτερο που εγω μπορουσα προφανως δεν ηταν αρκετο αλλα για καποιον που εχει αγαπη στα φυτα που να καταλαβει εμενα!!
χρονια πολλα μετα ισα με 10!! ειπα ηρθε ο καιρος αγορασα 4 γλαστρες λεβαντα νομιζω οτι τις αποτελειωσα διοτι δεν τις μεταφυτεψα στην ωρα τους..... πηρα κατι βασιλικους και μελισσοχορτο και λιγο θυμαρι  και εχω καταφερει να σωσω το φασκομηλο και τη ριγανη!!!
διαβασα για τις βιοδυναμικες καλλιεργειες ¨ειπα να το κανω οσο πιο καλα γινεται¨εχω αρκετο διαβασμα ακομη βεβαια....










λιγη ομοιπαθητικη δεν βλαπτει ειπα για τα φυτα κι ετσι αραιωσα το αναγκαιο για το σοκ που παθαινουν και τα ποτισα με αυτο...



2 μερες μετα ολα ζουν και δειχνουν οτι επεζησαν απο τη μεταφυτευση  τωρα για τις λεβαντες και ενα πιο παλιο θυμαρι δεν ξερω αν θα τα καταφερουν εγω οτι ηξερα το εκανα εβαλα και τσοφλια αυγου....
παρα ολα αυτα σε αυτο το σημειο αλλαξε ολη η ενεργεια του εβαλα μια καρεκλα θαλασσης και καθομαι και νιωθω μια ηρεμια..........
αξιζει τον κοπο λεω και δεν μπορει αυτη τη φορα θα τα καταφερω να κανω ενα μικρο και λιγο φυσικο παραδεισο εδω στο σπιτι μας...........
εχω δρομο μπροστα μου αλλα και ορεξη...

επεται συνεχεια!!!!!!!!!!!
οτι συμβουλες μπορει να εχετε δεκτες....ειμαι πιο κατω και απο αρχαρια!!!!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: