Παρασκευή 19 Ιουλίου 2013

εκδρομη στα δελιανα

ετσι θα ονομασω την σημερινη μερα.....ξεκινησε χαλαρα το πρωι να πηγαινω με 40 στο δρομο.... και να απολαμβανω τη διαδρομη με τα κοριτσια στο πισω καθισμα.......... στη πορεια της ημερας ηρθαν και τα αγορια μου..... μια γεματη μερα με ανθρωπους που δε χορταινεις να συζητας και να απολαμβανεις την παρεα τους και την κουβεντα τους απο τα απλα καθημερινα μεχρι τα πιο συνθετα....μια πολυ ομορφη οικογενεια ...και βλεπω οτι στη ζωη αν εχεις αγαπη ολα γινονται..
 αυτο ειναι οικογενεια.....
τα παιδια ευχαριστηθηκαν  και απολαυσαν τη φυση γιατι ετσι ειναι εκει στης ανθης και του γιαννη  με τις κατσικουλες τις κοτουλες και τα κουνελακια.... κι εγω στη φυση μενω αλλα δεν εχω τιποτα απο αυτα επομενως...λεω  ....ενα γκαζον ξεραμενο εξω στην αυλη δεν το λες ζω στην επαρχια.....και ισως να ερχεται η εποχη να φτιαξουμε κι εμεις κατι απο αυτα αλλα σιγα σιγα γιατι θα παθω σοκ.... ειπαμε να βουταμε στη ζωη αλλα να μην πνιγουμε κιολας.... ισως να ξεκινησω με κοτουλες ....φαινεται το πιο ευκολο και εχω και παιδικες μνημες να βαζανιζω τους κοκορους της γιαγιας μου στις διακοπες..... να μην εχουν και τα παιδια μου τετοιες αναμνησεις......
ολη η παιδικη ηλικια μας ειναι γεματη  αναμνησεις απο εικονες  και μυρωδιες  .....τι πιο φυσιολογικο......... !!!!
μια ομορφη και γεματη μερα φτανει στο τελος της.... το μυαλο μου ακομη ταξιδευει και δημιουργει......... νιωθω πολυ τυχερη σημερα .....για ολα!!!! σε ευχαριστω θεε μου ........
τα πιτσιρακια παρεδωσαν και κοιμουνται...... το αντρακι μου ερχεται με παγωτο να ρεμβασουμε στη αυλη τη μουσικη της θαλασσας και τα φωτα του πλατανια.............καλο βραδυ σε ολους !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: