Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013

πως να φτιαξετε το σαλιγκαρακι ........





δεν ξερω πως να αναβασω το πατρον αλλα αν πληκτρολογησετε  tilda snail  στο google και πατε στις φωτογραφιες θα σας το βγαλει.....
εκτυπωνετε το πατρον.........στο μεγεθος που θελετε εγω το εχω κανει σε δυο μεγεθη και μικρο και μεγαλο....αυτη την επιλογη την εχετε στον εκτυπωτη σας....


εμενα με βολευει να τοε χω σε σκληρο χαρτονι αλλα δεν ειναι απραιτητο να το κανετε κι εσεις ετσι....


και μετα με μαρκαδορο περναω το περιγραμμα του σχεδιου  στο υφασμα

βαζω και καρφιτσες να μη χασουμε κατι..... και βγει στραβο.....

το υφαμασμα το εχουμε διπλωμενω στα δυο για να βγει και το μπρος και το πισω μαζι

  κοβουμε.........   δεν αφαιρουμε τις καρφιτσες... και μετα ραβουμε ειτε στο χερι ειτε στη ραπτομηχανη για μεγαλυτερη ευκολια αν θελετε πρωτα ραψτε στη μηχανη το περιγραμμα και μετα κοψτε το...........

γυρναμε αναποδα προσοχη να φαινερωθουν ολες οι πτυχες του σαλιγκαριου και ακρες.......

 γεμιζουμε.........
 και μετα με κρυφη βελονια ενωνουμε
αν δεν ξερετε την κρυφη βελονια οπως εγω θα βρειτε πολλα βιντεο στο ιντερνετ

τα ματακια ειτε θα τα κεντησετε ειτε  θα τα ζωγραφισετε....

αυτα τα 4 προοριζονται για τη βαφτιστηρα μου ο μπαμπα και η μαμα

η βαφτιστηρα μου με τον αδερφο της.... βλεπετε της ομοιοτητες..χαχαχα!!!

2 σχόλια:

Unknown είπε...

ΑΙΝΙΓΜΑ-ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ:

" Στην πλάτη μου το κουβαλαω
κι όπου στρίβω όπου πάω
το σπίτι μαζί μου το'χω
αργά-σιγά-προσεχτικά

Και σάλια αφήνω όπου πάω
απ'τα στενά που ξεγλιστράω
μετά τη βροχή που βγαίνω
αργά-σιγά-προσεχτικά

Και έχω και έναν ξάδερφο
που τον λένε κυρ-Κοχλιο
στην όμορφη Κρήτη μένει
αργά-σιγά-προσεχτικά ".

Πανέμορφα τα σαλιγκάρια σου,Ξένια!Λατρεύουμε τις υφασμάτινες κατασκευές σου!Μπράβο!Μας εμπνέεις!

Ξένια Καγκελίδου είπε...

νομιζω οτι ειναι οτι καλυτερο αυτο το ποιηματακι για το σαλιγκαρακι!!!!

σε ευχαριστω πολυ σοφακι μου......